KESKO

  Osuuskuntamme sai toimeksiannon aiemman vuosikurssin opiskelijoita. Tehtävänä oli markkinoida Turun korkeakoulujen kampuksilla opiskelijan K-Plussaa viikon ajan. Projektiin osallistui 8 osuuskuntalaista.

  Viikko oli antoisa ja kontakteja saatiinkin viikon aikana reilusti yli toimeksiantajan asettaman tavoitteen. Koimme viikon mielekkäänä ja hyvin opettavaisena. Yleisesti kaikki projektilaiset kokivat oppineensa heittäytymään markkinointiin täysillä.

Alkuun oli vaikea lähestyä ihmisiä, mutta alkukankeuden jälkeen olin liekeissä ja saimmekin yhdessä parini kanssa päivittäiset tavoitteemme helposti täyteen.” – Zena

Kävimme projektin tiimoilta eri kampuksilla kertomassa opiskelijoille K-Plussasta. Erityisesti koin oppineeni kontaktoimaan erilaisten ihmisten kanssa.” – Juha

Parasta oli, kun pääsi kehittämään itseään ja omia myyntitaitoja sekä erilaisten ihmisten lähestymistä face-to-face -tilanteissa, hyvän asian puitteissa.” – Aleksi

Toteutimme yhdessä Osuuskunta Noxit Groupin kanssa viikon mittaisen Opiskelijan K-plussa -kampanjan 10.-14.9.2018. Toteuttajatiimi hoiti ständillä tehtävän myyntityön loistavin tuloksin. 8-henkinen toteuttajatiimi keräsi viikon aikana kontakteja 11 eri kampuksella yhteensä 2400. Viikon aikana Noxit osoitti tiimityöskentelytaitonsa ja asiantuntemuksensa, ja heille oli helppo luottaa tuotteen myynti ja brändin nimissä tehtävä asiakaspalvelu.” – Osuuskunta Wimo